Alla inlägg under augusti 2013

Av Mimmi - 27 augusti 2013 12:59

Hej Sverige!

Ja, som ni märker av titeln så är jag inte längre kvar på Jersey, utan hemma i mitt kära underbara Sverige. Visst kan det tänkas lite onödigt att ens skriva ett inlägg om det eftersom de enda som läser min blogg redan har träffat mig sedan jag kom hem, men det bryr vi oss inte så mycket om.


Jag är alltså hemma och har varit så i mer än en månad nu. Hur är då livet med den lata Mimmi som inte ens orkar skriva ett blogginlägg förrän en månad efter att något hänt? Jo, det är ganska chill. Söker jobb, har varit på förbundsstämma och Rixläger, har träffat Danny Saucedo, gick till min gamla gymnasieskola och saknade allt utom den enda läraren jag kommer ha igen. Så fyller jag ju 19 på söndag också, och att fylla år är ju alltid kul. Ska köra till Lund på fredag också, och att köra bil är ju bland det roligaste jag vet, speciellt när man lyssnar på Little Mix på högsta volym och sjunger med för full hals och ber att ingen kan höra en. 


Vad mer har hänt? One Direction släpper sin film och jag kommer gå och se den imorgon kväll efter jobbet. Det kommer vara jag och fjortisarna. Borde ta på mig min My Chemical Romance-tröja så de undrar vad i helvete jag gör där.  Sedan kan jag låtsas att jag köpt biljetter till fel film så alla blir irriterade på mig, men jag sitter där ändå, och när jag går ut har jag tagit av mig MCR-tröjan och har en "I love 1D" tröja på mig under och har skrivit NIALL, LOUIS, HARRY, LIAM och ZAYN i pannan. Alla kommer tro jag blivit övervunnen till den goda sidan från den onda (fast MCR var långt ifrån onda, de var bäst) och tycka det är ett mirakel. Vilken perfekt idé! 

För övrigt har mitt favoritkändispar (heterosexuella sektionen) förlovat sig. Alla Zayn-tjejer kan slänga sina "Future Mrs Malik"-tröjor eller skicka dem till Perrie. Är jättemycket lycklig och har varit en plåga på Twitter (även om jag alltid är en plåga på Twitter) under det hela. 


Ja, det var allt jag hade att säga idag tror jag. Vi ses allihopa, jag är ju hemma nu.


Klart slut varulvstjut!

Ovido - Quiz & Flashcards