Alla inlägg den 25 april 2012

Av Mimmi - 25 april 2012 17:15

Hej alla glada! (och ni som är sura också, jag vill ju inte diskriminera någon!)

Nu var det verkligen länge sedan jag sist skrev något här på min lilla blogg. "Varför är hon tillbaka? Vi hade det ju så lugnt och skönt utan henne!" tänker ni. Jag förstår er och håller lite med. Det här med bloggande är ju ganska dumt egentligen. Det fyller egentligen ingen riktig funktion. Det är bara ett sätt att visa hur självupptagen man är och ett patetiskt försök att finna acceptans i vårt hysteriska samhälle. Men jag säger: Screw that! Jag får väl vara en patetisk fjortis som söker någon som bryr sig om alla ointressanta saker hon skriver. Haha, vilken knäppis jag är. Vad ska jag då prata om idag? "Kom till poängen någon gång." tänker ni. Haha! Joke's on you! Jag har ingen poäng! Jag bara babblar på tills någon stoppar mig, och eftersom jag är ensam hemma just nu så kan ingen stoppa mig! Förutom min mage... Jag har inte ätit på sex timmar, börjar bli smått hungrig. 


Men helt totalt allvarligt. Jag har verkligen inget att säga idag. Jag skulle ju kunna göra e jättelång redogörelse för allt jag gjort sedan jag sist skrev ett inlägg, typ att jag var på Eric Saades konsert i Växjö och att den var riktigt bra (tro inte på vad Mixis säger, hon sa till mig att hon inte hatade det), och att man blir lycklig av att se hur roligt han verkar ha på scenen. Jag skulle kunna berätta om hur grym jag var på Högskoleprovet (1,3 poäng) och hur mycket jag inte kommer ihåg hur kul jag hade på kvällen efter det. Jag skulle kunna berätta att jag blivit vald till Andra Vice Ordförande för Kronköpinge Distrikt och om hur roligt det var på vårlägret. Jag kunde även skriva om hur jag pluggar inför Final Exams (helt sjukt totalt mycket) eller om hur jag börjat titta på The Big Bang Theory och älskar den serien. Jag skulle kunna berätta hur mycket kul jag hade i helgen i Karlskrona med nya DS för Kronköpinge och hur kul det var att träffa nya människor där! Vi var på Boda Borg och mitt lag var sjukt totalt grymmast (fast kanske inte...(fast jo, vi var asgrymma)). 


Nej, istället för att prata om dessa grymma sakerna så ska jag prata om saker som inte handlar så mycket om mig (även om det antagligen kommer handla om mig eftersom jag är så självupptagen). Nej, men nu när jag ska börja skriva jätteviktiga saker så vinner min hunger över mig. I nästa inlägg kommer jag diskutera fotboll (ja, helt sant! Jag kommer prata om FOTBOLL!!) så missa inte det!


Klart slut, varulvstjut!


P.S Det kommer även massa kommentarer på Eurovision Song Contest och alla länders bidrag i framtiden. Det kommer bli AWESOME!! D.S

Ovido - Quiz & Flashcards