Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Mimmi - 6 mars 2012 18:27

Hej världen!

Eftersom jag nyss läste ett blogginlägg som handlade om mig (nej, det var inte min blogg) och tyckte det var mycket underhållande skulle jag vilja kommentera på det, eftersom det var en del saker jag inte höll med om eller ansåg vara sant.


Läs blogginlägget här: http://mixis.bloggplatsen.se/2012/03/06/7483773-inlagget-jag-inte-ville-skriva/ (det är från Mickis blogg, om länken inte funkar är det bara att kopiera och klistra in i ett nytt fönster)


I inlägget ger Mickis intrycket att hon var tvingad till att skriva detta inlägg som handlar om mig, eftersomjag skrev om henne nu i helgen när hon fyllde år. Detta var ju inte fallet, hon hade klarat sig bra utan att skriva om mig. Jag hade haft det bra om hon inte skrivit om mig, men eftersom hon har lite rätt i att jag är rätt så självupptagen (vilket man märkt här på bloggen) så tyckte jag det var jättekul att gamla gumman skrev ett inlägg om mig. Det är bara ett litet problem med det. 


DET ÄR FÖR KORT! Kan hon inte hitta på fler saker att säga om mig eller? Jag är ju en sådan komplex person med många lager, som en lök. (Hoppas någon fattar referensen) Dessutom: Stavningen kära Mickis. Det finns en rättstavningsknapp (som jag aldrig använder) bland kontrollerna när du skriver. Varför inte använda den? *wink wink* 


Tack och hej, leverpastej!


P.S Jag kom på idén om en videoblogg ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards