Direktlänk till inlägg 26 november 2012

Dag SJUTTON på ön

Av Mimmi - 26 november 2012 13:46

Hej hörrni, gissa vad? 

Jag har laddat upp ett videoblogginlägg till.  Det är inte manuskripterat (är det ens ett ord?) så förbered er på hemskheter. 

Men vad har jag mer att säga? Inte så mycket, förutom att jag satt på nålar igår under X Factor resultaten. James gick igenom snabbt och bra som han skulle, men sedan blev jag rädd igen. Mina kära små sötnosar från Union J blev inte uppropade utan både Jahmene och Chris gick vidare direkt (VEM RÖSTAR PÅ CHRIS OCH JAHMENE?! DE ÄR TRÅKIGA OCH BORDE INTE VARA KVAR I TÄVLINGEN! Buhu, jag saknar Ella...) och fick mig att sitta och bita ner naglarna till roten. Rylan skulle väl inte kunna stanna kvar när Union J gjorde världens performance i duellen? Som tur är har både Louis, Gary och Tulisa ett hjärta och bra öron, så de lät rätt gäng stanna kvar i tävlingen. Men det var ändå jobbigt för mitt hjärta att nästan förlora ännu en favorit med bara en veckas mellanrum. Jag drog en lättad suck när de lyckligt hoppade av scenen.


Då ska vi börja prata om artisterna som uppträdde under kvällen, Bruno Mars och Rihanna. Kan jag bara få säga hur besviken jag är över Rihanna i helhet? Hon ställer in shower för hon har varit och festat hela natten och lip-syncade igår på X Factor (för att inte tala om rykterna om att hon är ihop med Chris Brown igen). Nej, jag tycker inte riktigt om henne.

Men jag gillar Bruno Mars. Tuffing med bra låtar och bra röst. Japp. 


Det är typ det jag behöver säga. Jag ska göra ett inlägg angående pandan imorgon, och lägga upp min önskelista så fort jag gått igenom den med mor och far. 


Klart slut, varulvstjut!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi - 11 september 2015 23:35

Hej hopp! Jag lovade ju att vara tillbaka nästa vecka, och det är nästa vecka nu!    Idag flyttade mina fiskar hem till mig. Jag är mycket lycklig (men jag tror mina föräldrar är lyckligare) över att ha mina små vattenlevande djur hemma hos mig...

Av Mimmi - 4 september 2015 23:09

Hej Sverige (och var just Du nu råkar befinna dig)! Ja, då är jag tillbaka. Igen. *cue the sigh* Nej, men ärligt talat. Då jag faktiskt ska gå en journalistisk utbildning och faktiskt bli utbildad till en Riktig Journalist så kanske det är bra för ...

Av Mimmi - 27 oktober 2013 16:10

Hejsan hejsan! Kom nyss ihåg att jag har den här saken liggande här på en server. Min blogg (som är bäst och updateras så sjukt ofta). Jag kan göra en liten snabb recap av vad som hänt i mitt liv sedan sist (men de som verkligen bryr sig hoppas jag...

Av Mimmi - 27 augusti 2013 12:59

Hej Sverige! Ja, som ni märker av titeln så är jag inte längre kvar på Jersey, utan hemma i mitt kära underbara Sverige. Visst kan det tänkas lite onödigt att ens skriva ett inlägg om det eftersom de enda som läser min blogg redan har träffat mig s...

Av Mimmi - 20 juli 2013 20:23

Hej Sverige! Tiden går verkligen alldeles för långsamt just nu. Jag känner hemresan närma sig, men inte fort nog. Jag saknar Sverige. Jag saknar grillkvällar, iste med frusna jordgubbar, att gosa med katterna, köra bil, att randomly bli meddragen h...

Ovido - Quiz & Flashcards