Direktlänk till inlägg 26 augusti 2012

OMG! I'm ALIVE!

Av Mimmi - 26 augusti 2012 15:40

Ojsan, nu har man varit borta ett bra tag!

Det var nog bäst så, jag är ju inte en person som gillar att blogga. (lögnare... Du älskar att blogga och stå i centrum och är väldigt narcissistisk. TYST! Du ska inte få prata på denna bloggen. Du är dum och borde gå tillbaka till där du kom ifrån! Hmpf, du vet inte ens var jag kommer ifrån. Schyst... Jag sa åt dig att vara tyst.)


Ursäkta min sämre hälft. Hon tror att bara för att hon har tillgång till en blogg måste hon uttrycka sitt missnöje över mig på den hela tiden. Vad var det jag tänke prata om idag? Jo, just det, att rensa garderober. 


Min kära mor tyckte att det var en jättebra idé att jag skulle rensa ur mina garderober och göra mig av med sådant som jag inte använder, och lägga saker på rätt ställen (jag har som vana att slänga in alla mina ägodelar i mina tre garderober och inte riktigt bry mig om var sakerna tar vägen, man kan hitta helt random saker där inne, som en tom och rendiskad yogurtburk till exempel) så det är just det jag håller på med just nu. "Men hur skriver hon på datorn och rensar garderoberna samtidigt?" undrar ni. Mimmi är ju en så smart och intelligent person att hon lyckas manipulera sin omgivning (oh, here we go again. Narcissistisk som bara den.) och fick sin kära mor att göra själva rensandet, medan jag sitter vid datorn och leker, och säger ja och nej till saker mamma visar upp. 


UPDATE PÅ MINA FISKAR:

Ja, som ni kanske kommer ihåg hade jag två fiskar sist jag skrev ett inlägg. Nu har jag tio. 

Sushi och Larry har nu flyttat in i ett akvarium med Sunshine, Uncle Si, Paul, Louis, Harry, Niall, Zayn och Liam. (Av alla kända människor du kunde döpt dina fiskar så valde du One Direction? Jag skäms över dig. Jag vet att du skäms, jag håller faktist med dig lite, min obsession med One Direction är inte hälsosam. Men det är bra fisknamn) Alla är glada och lyckliga, även om Sushi har en personlig vendetta mot temperaturmätaren. 


Nu är Thor ute och leker igen, bäst att stänga av datorn och komma tillbaka en annan dag! Eller så ka ndu låta bli... TYST!


Klart slut, varulvstjut!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi - 11 september 2015 23:35

Hej hopp! Jag lovade ju att vara tillbaka nästa vecka, och det är nästa vecka nu!    Idag flyttade mina fiskar hem till mig. Jag är mycket lycklig (men jag tror mina föräldrar är lyckligare) över att ha mina små vattenlevande djur hemma hos mig...

Av Mimmi - 4 september 2015 23:09

Hej Sverige (och var just Du nu råkar befinna dig)! Ja, då är jag tillbaka. Igen. *cue the sigh* Nej, men ärligt talat. Då jag faktiskt ska gå en journalistisk utbildning och faktiskt bli utbildad till en Riktig Journalist så kanske det är bra för ...

Av Mimmi - 27 oktober 2013 16:10

Hejsan hejsan! Kom nyss ihåg att jag har den här saken liggande här på en server. Min blogg (som är bäst och updateras så sjukt ofta). Jag kan göra en liten snabb recap av vad som hänt i mitt liv sedan sist (men de som verkligen bryr sig hoppas jag...

Av Mimmi - 27 augusti 2013 12:59

Hej Sverige! Ja, som ni märker av titeln så är jag inte längre kvar på Jersey, utan hemma i mitt kära underbara Sverige. Visst kan det tänkas lite onödigt att ens skriva ett inlägg om det eftersom de enda som läser min blogg redan har träffat mig s...

Av Mimmi - 20 juli 2013 20:23

Hej Sverige! Tiden går verkligen alldeles för långsamt just nu. Jag känner hemresan närma sig, men inte fort nog. Jag saknar Sverige. Jag saknar grillkvällar, iste med frusna jordgubbar, att gosa med katterna, köra bil, att randomly bli meddragen h...

Ovido - Quiz & Flashcards