Direktlänk till inlägg 28 mars 2012

Mycket kort inlägg om småsaker.

Av Mimmi - 28 mars 2012 10:30

CHACHA BLOGGEN!!

Ew, verkligen. Det där lät hemskt. Säg till om jag någonsin säger så igen, och nyp mig gärna i armen i så fall. 

Nu sitter jag ju här igen, och skriver, som en liten självupptagen fjortis. Men det är ganska kul att skriva såhär när andan faller på (eller snarare, när jag har ganska jättemycket tråkigt). Idag är det onsdag. Japp, det är det. Och nästa vecka är det påsklov. YAY! PÅSKLOV! Vilket betyder att vi måste plugga, plugga, plugga. För sedan är det uppladdning inför proven. Åh, detta kommer bli kul! Men innan proven, och innan vi får lov för att plugga (ja, det är sant, vi i IB får lov för att kunna plugga, helt sjukt, jag vet) så är det en viktig händelse som inträffar. Låt mig berätta vad det är. AMAJGAAAD ERIC SAADE I VÄXJÖ AMAJGAAD JAG SKA GÅ DIT!!! Ursäkta mitt fjortisbeteende. Men, som sagt, jag och min vän Camilla ska gå på Eric Saades konsert i Växjö den 11 april. Det kommer bli jättekul. 


Slut på snack om Eric Saade (och jag hade knappt börjat!). Nu ska vi istället prata om andra kuliga saker. Som typ mat. Jag är ganska hungrig, och vi pratade om revben på biologin, vilket gjorde att jag blev supersuger på att äta revben. Revben är nog bland det godaste som finns. Det borde ligga med på min Chart of Awesomeness. På tal om min Chart of Awesomeness så har jag inte jobbat på den på sista tiden. Det går lite illa med skrivandet. Men jag har ju haft viktigare saker för mig, som att obsessa över tv-serier, kändisar och planera läger för barn. Det har varit några uppsatser att skriva också, och de är jättebra skrivna (eller inte). Men jag lovar att jag jobbar på det. 


Men nu är det nog dags att avsluta, jag kom på att jag inte har något jätteviktigt att säga (har jag någonsin det?) så jag tar och avslutar nu (sitter även på en biologilektion, det kanske är bäst att pay some attention).


Tack och hej, leverpastej!

@+[176457292397:0]  

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi - 11 september 2015 23:35

Hej hopp! Jag lovade ju att vara tillbaka nästa vecka, och det är nästa vecka nu!    Idag flyttade mina fiskar hem till mig. Jag är mycket lycklig (men jag tror mina föräldrar är lyckligare) över att ha mina små vattenlevande djur hemma hos mig...

Av Mimmi - 4 september 2015 23:09

Hej Sverige (och var just Du nu råkar befinna dig)! Ja, då är jag tillbaka. Igen. *cue the sigh* Nej, men ärligt talat. Då jag faktiskt ska gå en journalistisk utbildning och faktiskt bli utbildad till en Riktig Journalist så kanske det är bra för ...

Av Mimmi - 27 oktober 2013 16:10

Hejsan hejsan! Kom nyss ihåg att jag har den här saken liggande här på en server. Min blogg (som är bäst och updateras så sjukt ofta). Jag kan göra en liten snabb recap av vad som hänt i mitt liv sedan sist (men de som verkligen bryr sig hoppas jag...

Av Mimmi - 27 augusti 2013 12:59

Hej Sverige! Ja, som ni märker av titeln så är jag inte längre kvar på Jersey, utan hemma i mitt kära underbara Sverige. Visst kan det tänkas lite onödigt att ens skriva ett inlägg om det eftersom de enda som läser min blogg redan har träffat mig s...

Av Mimmi - 20 juli 2013 20:23

Hej Sverige! Tiden går verkligen alldeles för långsamt just nu. Jag känner hemresan närma sig, men inte fort nog. Jag saknar Sverige. Jag saknar grillkvällar, iste med frusna jordgubbar, att gosa med katterna, köra bil, att randomly bli meddragen h...

Ovido - Quiz & Flashcards