Direktlänk till inlägg 6 mars 2012

Kontring på "Inlägget jag inte ville skriva"

Av Mimmi - 6 mars 2012 18:27

Hej världen!

Eftersom jag nyss läste ett blogginlägg som handlade om mig (nej, det var inte min blogg) och tyckte det var mycket underhållande skulle jag vilja kommentera på det, eftersom det var en del saker jag inte höll med om eller ansåg vara sant.


Läs blogginlägget här: http://mixis.bloggplatsen.se/2012/03/06/7483773-inlagget-jag-inte-ville-skriva/ (det är från Mickis blogg, om länken inte funkar är det bara att kopiera och klistra in i ett nytt fönster)


I inlägget ger Mickis intrycket att hon var tvingad till att skriva detta inlägg som handlar om mig, eftersomjag skrev om henne nu i helgen när hon fyllde år. Detta var ju inte fallet, hon hade klarat sig bra utan att skriva om mig. Jag hade haft det bra om hon inte skrivit om mig, men eftersom hon har lite rätt i att jag är rätt så självupptagen (vilket man märkt här på bloggen) så tyckte jag det var jättekul att gamla gumman skrev ett inlägg om mig. Det är bara ett litet problem med det. 


DET ÄR FÖR KORT! Kan hon inte hitta på fler saker att säga om mig eller? Jag är ju en sådan komplex person med många lager, som en lök. (Hoppas någon fattar referensen) Dessutom: Stavningen kära Mickis. Det finns en rättstavningsknapp (som jag aldrig använder) bland kontrollerna när du skriver. Varför inte använda den? *wink wink* 


Tack och hej, leverpastej!


P.S Jag kom på idén om en videoblogg ;) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi - 11 september 2015 23:35

Hej hopp! Jag lovade ju att vara tillbaka nästa vecka, och det är nästa vecka nu!    Idag flyttade mina fiskar hem till mig. Jag är mycket lycklig (men jag tror mina föräldrar är lyckligare) över att ha mina små vattenlevande djur hemma hos mig...

Av Mimmi - 4 september 2015 23:09

Hej Sverige (och var just Du nu råkar befinna dig)! Ja, då är jag tillbaka. Igen. *cue the sigh* Nej, men ärligt talat. Då jag faktiskt ska gå en journalistisk utbildning och faktiskt bli utbildad till en Riktig Journalist så kanske det är bra för ...

Av Mimmi - 27 oktober 2013 16:10

Hejsan hejsan! Kom nyss ihåg att jag har den här saken liggande här på en server. Min blogg (som är bäst och updateras så sjukt ofta). Jag kan göra en liten snabb recap av vad som hänt i mitt liv sedan sist (men de som verkligen bryr sig hoppas jag...

Av Mimmi - 27 augusti 2013 12:59

Hej Sverige! Ja, som ni märker av titeln så är jag inte längre kvar på Jersey, utan hemma i mitt kära underbara Sverige. Visst kan det tänkas lite onödigt att ens skriva ett inlägg om det eftersom de enda som läser min blogg redan har träffat mig s...

Av Mimmi - 20 juli 2013 20:23

Hej Sverige! Tiden går verkligen alldeles för långsamt just nu. Jag känner hemresan närma sig, men inte fort nog. Jag saknar Sverige. Jag saknar grillkvällar, iste med frusna jordgubbar, att gosa med katterna, köra bil, att randomly bli meddragen h...

Ovido - Quiz & Flashcards